Tréneri

Workout

Workout

TRÉNER: Lukáš

-NIEČO O MNE-
Hobby: otužovanie, street workout, príroda
Ciele: Mojim osobným cieľom je byť stále lepší, či už ako človek alebo športovec. Hľadať možnosti ako robiť život krajším sebe aj druhým a stále napredovať v tom čo ma naozaj baví.

Na čo je zameraný môj tréning ?
Na mojich tréningoch prevažuje cvičenie s vlastnou váhou bez pomoci akýchkoľvek strojov. Tréningy sú vhodné pre ženy aj mužov, ktorí chcú nadobudnúť správne držanie tela a vyformovať postavu. Pravidelným tréningom získate správne a hlavne zdravé prevedenie cvikov, silu a kondíciu.
Každý cvik učíme aby bol v plnom rozsahu pohybu, tým postupne získame prirodzenú flexibilitu šliach a pevnosť kĺbov.

Workout je výborným doplnkom a základom pre každý šport, pretože buduje silu s váhou vlastného tela.

Workout

Workout

TRÉNER: Kubo

-NIEČO O MNE-
Hobby: street workout, varenie, snowboarding, kamaráti
Ciele: Mojim cieľom je neustále napredovať v street workoute
a trénovaním pomáhať ľudom, aby si tiež plnili svoje ciele v tomto krásnom športe.
Tat isto byť šťastný a žiť si svoj sen.

Na čo je zameraný môj tréning ?
Na mojich tréningoch sa budeme zameriavať na silu, obratnosť a zakončíme to vždy poriadnym kruháčom.

Tréningy sú vhodné pre ženy aj mužov, ktorí chcú nadobudnúť správne držanie tela a vyformovať postavu. Pravidelným tréningom získate správne a hlavne zdravé prevedenie cvikov, silu a kondíciu.

Každý cvik učíme aby bol v plnom rozsahu pohybu, tým postupne získame prirodzenú flexibilitu šliach a pevnosť kĺbov.

Workout je výborným doplnkom a základom pre každý šport, pretože buduje silu s váhou vlastného tela.

Workout

Workout

TRÉNER: Dávid

-NIEĆO O MNE-
Hoby: street workout, gymnastika, akrobacia, lyžovanie, snowboard, jóga, bojové športy, plávanie, „bio-hacking“
Ciele: Už takmer 10 rokov rozširujem svoju pohybovú zbierku kúskami z rôznych disciplín. Ako sa mnohí z nás snažia dodávať do tela výživnú stravu bohatú na rôzne vitamíny, minerály, či antioxidanty, mojím cieľom je dopriať telu aj výživný pohyb. Tieto činnosti idú ruka v ruke s ďalšími „bio-hackmi“, ako napríklad kvalitný spánok, pre kvalitnejší a hodnotnejší život. Hlavným cieľom týchto aktivít je prevencia pred rôznymi degeneračnými chorobami, plynúce z nedostatku pohybu. Ako hovorí jedno staré čínske príslovie, „si taký starý, ako sa cíti Tvoja chrbtica“.

Na čo je zameraný môj tréning ?
Na mojich tréningoch sa niekedy možno budeš cítiť ako opica alebo malé dieťa. Snahou je zapájať čo najviac svalových partií a zamerať sa na komplexné cvičenia, pre začiatočníkov najmä s vlastnou váhou. Pre pokročilejších pridáme aj nejaké váhy, pre zvýšenie náročnosti a pri niektorých cvikoch aj pre rozprúdenie správnych hormónov. Tie sú dôležité pre budovanie svalovej hmoty, lepšiu regeneráciu, či dokonca, majú omladzujúce účinky. Preto verím, že ľudia po mojich tréningoch sa budú cítiť lepšie, silnejšie, zdravšie a hlavne! bezbolestne (okrem miernej, dobrej bolesti svalov)!

Ploché brucho a pevný chrbát

Ploché brucho a pevný chrbát

TRÉNER: Saška

-NIEČO O MNE-
Hobby: kondičný tréning, box
Ciele: spokojnosť svojich klientov

Na čo je zameraný môj tréning ?
Moja hodina kondičného tréningu je zameraná na spevnenie stredu tela(CORE), budeš mať ploché sexy bruško a pevný chrbát :P

CORE: Jadro, Stred tela alebo Hlboký stabilizačný systém. Názvov je mnoho, funkcia týchto svalov je jednotná – udržať naše telo uvoľnené, pružné a pevné zároveň.
Spolupráca svalov stredu tela je jedným z najdokonalejších systémov, aké príroda dokázala vymyslieť. Ovplyvňuje fungovanie celého organizmu a dovoľuje nám vykonávať všetky úžasné pohyby každý deň – zdvíhať bremená, tancovať, tvoriť… ale hlavne žiť!

Kondičný Box (dospelý a deti)

Kondičný Box (dospelý a deti)

TRÉNER: Števo

-NIEČO O MNE-
Hobby: Olympijský Box, zápasenie, rodina
Ciele: Boxujem už pár rokov aj súťažne a rád by som odovzdával ďalej moje skúsenosti tým, ktorý majú chuť na sebe pracovať a posúvať sa ďalej. Riadim sa mottom „radšej vychovať jedného dobrého trénera, ako 3 olympionikov“.

Na čo je zameraný môj tréning ?
Kondičný Box je nekontaktná forma Olympijského Boxu. Tento druh tréningu alebo inak spojitosti kondície a techniky boxu je vytvorený pre ľudí, ktorí si dajú radi do tela a nemusia sa stresovať z fyzického kontaktu. Je to kondičný tréning s technikami boxu vhodný pre ženy aj mužov.

Workout pre deti

Workout pre deti

TRÉNER: Kamča

-NIEČO O MNE-
Hobby a ciele: Mám rada deti, či to má jeden deň alebo 70 rokov. Športu sa venujem celý život, či už na snehu, vo vode, na súši alebo vo vzduchu. Milujem adrenalín, hory, hudbu, tanec, moje telo, preto som sa rozhodla moju vášeň posúvať ďalej. Spojenie učiteľstva s pohybom a to už akýmkoľvek spôsobom. Teším sa na Vás milé malé veľké deti :)

Na čo je zameraný môj tréning ?
Hravou formou viesť deti k správnemu aplikovaniu základných prvkov workoutu (drep, stojka, vis, plank)
Taktiež viesť deti k rozvoju mobility formou balančných cvičení a strečingu s prvkami jógy.

Párová Jóga - Akrojóga

Párová Jóga - Akrojóga

TRÉNERI: Andrej a Oksana

-NIEČO O NÁS-
Hobby:
Ciele:

Na čo je zameraný náš tréning?
Párova Jóga – Akrojóga spája prvky akrobácie, jógových pozícii. Naučíme sa prepojit vlastný pohyb s partnerovým, bez slov.(Vhodné aj pre jednotlivcov)

Akrojóga nie je len fyzické cvičenie pripomínajúca akrobáciu. Má oveľa širší rozmer. Jej skryté benefity sú omnoho hlbšie. Toto cvičenie napomáha budovať dôveru a zodpovednosť medzi dvoma (alebo dokonca troma) ľuďmi.

Akrojóga je považovaná za párové cvičenie. V skutočnosti sa ale vo väčšine prípadov trénuje v trojici. Osoba ležiaca na zemi sa nachádza v pozícii „baser“ (báza) a druhá osoba v pozícii „flayer“ (letca). Väčšinou sa ešte vyžaduje prítomnosť tretej osoby – spottera, jeho úlohou je chrániť letca pred pádom a jemne mu dopomôcť v prechodoch do ďalších pozícii. Keď ste povedzme v pozícii letca a visíte dole hlavou, je bežné zažívať momenty dezorientácie. Tieto momenty vtedy „zachraňuje“ spotter. Spotter teda vzbudzuje akýsi pocit istoty u „basera“ a flayera“, ktorí sa vďaka jeho dopomáhaniu môžu zlepšovať.

Ashtanga Joga a Gravid Joga

Ashtanga Joga a Gravid Joga

JÓGINKA: Monika

-NIEČO O MNE-
Hobby: ashtanga joga, zazen, salsa, beh
Ciele: Mojim cieľom je odovzdať ľuďom, ktorí prídu na moje hodiny energiu, akú cítim ja, keď učím. Mojim presvedčením je, že dobrý učiteľ sa musí neustále vzdelávať, a preto aj ja svoju prax a vedomosti o ashtanga joge, o pohybe, tele a meditácii neustále prehlbujem, aby mohli byť neskôr prínosom pre mňa a aj pre iných ľudí. Myslím si, že v čomkoľvek chce byť človek dobrý, musí sa neustále vzdelávať a podľa toho sa snažím fungovať.

Na čo je zameraný môj tréning Ashtanga Jogy:
Jogu učím vo svojej pôvodnej forme tak, ako ju učil Sri K. Pattabhi Jois, vo forme, ktorá nie je ovplyvnená inými jogovými štýlmi a západnými učeniami. Práve tak som sa ju naučila aj ja a v tejto forme učenie praktikovania asán Ashtanga Jogy chcem aj posúvať ďalej. Na hodine sa postupne učíme asány a cieľom je, naučiť vás celú prvú sériu.

Ashtanga Joga:
Ashtangajoga je tradičná joga, má tisícročné korene a nie je produktom modernej spoločnosti a marketingu, je to skutočný „oldschool“. Ešte stále sa učí aj v tejto pôvodnej forme, pretože v sebe nesie pravú dušu jogy.
Zoradenie asán má tiež svoje dôležité opodstatnenie, kde jedna pozícia alebo sekvencia pripravuje telo na nasledujúce.
Praktikovanie asán Ashtanga Jogy je pre mňa niečo, ako meditácia v pohybe, kde sa sústredím iba na svoj dych, kým ma vedie plynulosť série asán.
Keď raz cvičíte sériu alebo jej časť, znova a znova, vždy nájdete v tých istých pozíciách niečo viac. V pochopení pozície, komfort v asáne, vo funkcii tela a dychu v pozícii, schopnosť sústrediť sa iba na dych a podobne.
Práve v tejto tradičnej forme má joga želaný uzdravujúci účinok.

Gravid Joga:
Gravid Joga je cvičenie šité na mieru budúcim mamičkám. Predstavuje cestu, ako sa počas celého tehotenstva udržať vo forme a ako si zachovať svoju vnútornú rovnováhu a telo vo forme. Séria cvikov je zostavená tak, aby ste sa ponaťahovali ale aj jemne zamakali.
Dôležité!!!
Gravid Joga je vhodná pre ženy po 15. týždni tehotenstva a cvičiť sa dá až do samotného pôrodu, pokiaľ sa žena cíti dobre. Neprípustné je navštevovať hodiny Gravid Jogy, ak má mamička rizikové tehotenstvo.